Blogumu, proje ekipleriyle haberleşme panosu gibi kullanacağım. Her defasında da numara vereceğim. Misyon tamamlanınca ileride yazıları silerim.
İlk yazıyı 29’unda Divan’daki lansmandan sonra yazacaktım ama sorular geliyor, yapabilir miyim, ya da ben çalışıyorum toplantılara gelemeyebilirim nasıl olacak diye. Onun için öne alıyorum.
Lansman gününün üç amacı var:
- Liderler Kahvesi’nin bugüne kadar geçirdiği evrelerin öyküsü,
- İşleyiş ilkeleri (ki ona manifesto dedik),
- Bundan sonraki çalışma yöntemimizi birlikte belirlemek.
Onun için yöntemde çok ayrıntıya girmek istemiyorum. Belki erken taslak fikirler biçiminde kabul edebilirsiniz.
- İki şey önemli: Hangi konuları seçeceğiz ve gruplar kimlerden oluşacak? Profillerin dengesi, sayılar, konularla uyumları önemli.
- Sonradan katılmak veya grup değiştirmek isteyenler olabilir; ben onlara grup öneririm.
- Gruplar aslında tam birer proje ekibi. Ben de her birinin proje lideri. Görev dağılımı, iş planlaması, iç iletişim.. hepsi bildiğiniz proje gibi işleyecek.
- Her birinin kendi işleyişi olacak. Ne gerekirse o. İdeali sanal yürütmek. Whatsapp’ı hakkıyla kullanırım, o artık bir yönetim aracı oldu.
- İstediğimiz yerde buluşuruz. MCT ofisi de olabilir, dışarıda bir yer de.
- İstanbul dışından olanlar da hoş gelmiş:)
- Baktık bir konu tıkandı, her yol mübah, konuşuruz, değişiklik yaparız.
- O gruptan bir kişi (belki iki, üç?) Mayıs’daki zirvede sunacak. Sonra belirleyeceğiz.
- Sunumlar mükemmel olmalı. Ben o işin profesyoneliyim, yönlendireceğim.
- Konular, hem bu seneki MCT temasına uyacak, hem özgün ve gerçek bir uygulamayı yansıtacak.
Kendimi tanıdığım için, ne yapacaksak sıra dışılığı garanti ediyorum.
Oldu mu?